12 Haziran 2011 Pazar

Zeytinyağlı Enginar

Afiyet olsun .

6 yorum:

  1. Şule ellerine sağlık arkadaşım , çok severim enginarı sevgiler

    YanıtlaSil
  2. nefis görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Enginar mevsimi geçmeden şu zeytinyağlı enginarı denersem kendimi çok takdir edicem:)
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar bende ilk defa denedim eşimle çok begendik ara ara yaparım artık :)

    YanıtlaSil
  5. Hic yememistim daha önce enginari gecenlerde dondurulmus enginar aldim hazir dogranmis ve tarife göre yaptim... Bilmiyorum yanlismi yaptim yada bir hatami yaptim ama o kadar agir bir tadi varki esiminde benimde midemizi agritti.. pek sevmedik enginari acikcasi... belkide tazeleri daha güzel oluyordur... Ayrica ellerinize saglik eminim tadi benim yaptigimdan daha iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. dün akşam bizdede vardı
    ellerine sağlık güzel olmuş
    sıcacık sevgilerimle....

    YanıtlaSil